Сторінка музичного керівника

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК ФРАНЦКЕВИЧ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА

Музика — це найприємніша, прекрасна і доступна форма спілкування дорослого і дитини. Ми разом з дітьми мріємо, фантазуємо, несемося в світ казок, в світ музики. Маленька людина, входячи в цей світ, переживає на основі музики добрі і високі почуття.

Музика — стає для дітей доступним засобом вираження настроїв, думок, почуттів. Велика сила емоційного і морального впливу музики, і важливо переживати її в русі.

Музична діяльність дошкільнят — це різні засоби пізнання дітьми музичного мистецтва (а через нього і навколишнього життя, і самого себе), за допомогою якого здійснюється і загальний розвиток малюків.


Різні види мистецтва мають специфічними засобами впливу на людину. Музика ж має можливість впливати на дитину на самих ранніх етапах. Доведено, що навіть внутрішньоутробний період надзвичайно важливий для подальшого розвитку людини: музика, яку слухає майбутня мати, впливає на самопочуття дитини.

Музика є одним з найбагатших і дієвих засобів естетичного виховання, вона має велику силу емоційного впливу, виховує почуття людини, формує смаки.

Сучасні наукові дослідження свідчать про те, що розвиток музичних здібностей, формування основ музичної культури - тобто музичне виховання потрібно починати в дошкільному віці. Відсутність повноцінних музичних вражень у дитинстві з працею восполнимо згодом. Щоб полюбити музику, дитина повинна мати досвід сприйняття музичних творів різних епох і стилів, звикнути до її інтонаціям, співпереживати настрою.

Музичне розвиток надає нічим не замінне вплив на загальний розвиток: формується емоційна сфера, удосконалюється мислення, виховується чуйність до краси в мистецтві і житті. «Тільки розвиваючи емоції, інтереси, смаки дитини, можна долучити його до музичної культури, закласти її основи. Дошкільний вік надзвичайно важливий для подальшого оволодіння музичною культурою. Якщо в процесі музичної діяльності буде сформовано музично-естетичну свідомість, це не пройде безслідно для подальшого розвитку людини, його загального духовного становлення.

Педагогічна концепція «елементарного музикування» Орфа – це:

• творчий процес навчання за принципом «від простого до складного»;

• різні види спільних досліджень, що ведуть до імпровізації;

• поєднання музики, руху,слова, образа;

• пріоритетне виховання почуття ритму;

• висока рухова активність;

• використання музичного фольклору;

• музичне виховання, що сприяє розв'язанню низки комунікативних та соціальних завдань.


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати