Сторінка вихователя-методиста
Вихователь-методист ДНЗ №517 Меренкова Леся Романівна
ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ - ХТО ЦЕ?
Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітній процес в дошкільному закладі. Методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із директором ДНЗ він керує колективом закладу, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи посібниками, розвивальними іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами та ін.
Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, семінари – практикуми, індивідуальні та групові консультації, педагогічні ради. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дошкільному закладі.
Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.
Робота в закладі дошкільної освіти №517 ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України "Про дошкільну освіту" Базового Компоненту дошкільної освіти, та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»
Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації. Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються безпека життєдіяльності дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного, психічного та розумового розвитку.
МЕТОДИЧНА РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДАЄ НАСТУПНИМ ПРАВИЛАМ:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
позначається на рівні підготовленості вихованців; - задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об'єднує спрямованістю до загальної мети.
Методичні принципи педагогічного колективу:
педагогічна майстерність
ерудиція
творчий підхід та ініціативність
співпраця з батьками
спільна робота в режимі довіри та до формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності